понеділок, 8 квітня 2019 р.

Подорож Країною Здоров’я»

Сьомого квітня відзначається Всесвітній День Здоров’я. Адже, здоров’я – це найцінніший скарб, який кожен з нас повинен берегти протягом цілого життя. Бо що ж варте життя без самого цінного? Здоров’я багато в чому залежить від людини, від її способу життя, умов праці, харчування та звичок.
Сьогодні у Великобірківському БТШ відбулась розважально – пізнавальна експрес – гра «Подорож Країною Здоров’я», де вихованці подорожуючи по станціях дізнавались, що потрібно робити, щоб бути здоровими. Вони побували на станціях «Лікарські рослини», «Рух – це життя», «Без права на помилку», «Країна чистоти», «Корисні смаколики». На кожному етапі за виконані завдання діти отримували жетони у вигляді веселих таблеточок із зашифрованими словами, з яких в кінці гри змогли скласти вислів: «Хочеш здоров’я мати, мусиш рано вставати». По закінченні заходу вихованці провели флеш – моб - «Здоровим бути модно!”.
Ця пригодницька гра посприяла не тільки формуванню в дітей необхідних знань з теми здорового способу життя, а й формуванню громадянина, інтелектуально-розвиненої особистості, що володіє системою знань про здоров’я і здоровий спосіб життя, готової протистояти труднощам та негативним чинникам оточуючого середовища.


Немає коментарів:

Дописати коментар